Tuesday, January 26, 2010

hapy besday utk membe math 2



Hapy besday utk kwn2 math 2 yg telah menyambut hari ulangthun yg ke 23... korg dah tua.. kjap lg aku plak... hehe...
actually, aku sgt suke sambut hari jadi org nih, then do the suprise!!! hehe, dats y aku sggup kua g bli kek mlm2 even i hav no money in my pocket n no fuel in my tank. i juz want them to b hapy and being appreciate. huhu, then soknyer mule la ktorg bwk kek. bez beb sbb ktorg bli (act i bought the cake with popo) kek "resepi rahsia" bak kate ijat... hehe....
sdap sbb dats is 1 of my faveret cakes besides the cheese cake at d secret recipe...
emmm... nk jadikan crite, aku blek trus lpas bg suprise kat dorg... lpas bg kek n wish them, aku pun cabut... jeng3..... nk tau knape...
aku ni sensetip sgt la.... em, xderla.... let it be my secret heart lor....
but i knew they enjoy it... i hope my sacrifice to buy those things (kueh, cawan, bla bla...) wil bring them hapiness.....
and only one person said thank you to me.... guest who.... wardah... huhu, tq cek dah..... dia ckp dia syg aku lbey ar... wawawa.....
so.... slamat hari jadi kepada:
AMIN, SOBRI, ECAH, WARDAH, AYIE.....
Smoga dipanjgkan umo dan dimurahkan rezki... kawen jgn lupe jemput lindaqueenzz.... nanti ade suprise lg... huhu....
the end...

No comments:

Post a Comment



I changed my font at thecutestblogontheblock.com